Gå till innehåll
fredag 08 november 2024
hynen

Nya stripes

Rekommendera Poster

Hej, båten behöver nya stripes (blå till Comfort 32). Är det någon som har erfarenhet av företag i Västerås/Sthlm-regionen som skär till? Hälsningar Anders

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Peter

Hej Kolla på gula sidorna efter screentryckare. Jag fick tag i mina dekaler till min Comfort på det sättet, fick dom på rulle i den bredden jag önskade. C 284

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej, jag har också tänkt köpa några stripes eller något till min båt. Men vad ligger ett ungefärligt pris på?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Anders Min erfarenhet är att det är bättre att maska och att måla med enkomponentsfärg (håller bättre bleks ej) nackdelen är mer jobb men betydligt snyggare. Lars-Göran

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag köpte mina strajps hos Systemtext, jag tror jag betalade c:a 280 kr i valfri kulör i valfri bredd upp till 25 mm, längd 25 meter.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Systyemtext där köpte vi oxå. Jag tyckert att det är bättre att tejpa stripe än att måla. Det är mycket lättare att göra om.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Pröva rix 90 i hägersten som skär till på beställning till transportfirmor mm. Jag fick ränder enligt beställning på rulle i en mkt bra kvalitet. 600 kr istället för 5000kr på Nimbus. Nöjd

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...