Gå till innehåll
måndag 10 februari 2025
Lirare

drevstöld på land!!

Rekommendera Poster

Blir så jävla förb..... tänkte lägga i i veckan men tji fick jag. natten mellan lördag och söndag så var det någon som klippte sig in på området där den stod och stal dreven, som tur är så fastnade han på kameran och idag ska polisen polisen gå igenom filmen....jävla fräckt att bara gå in och arbeta mitt i natten på någon annans båt.....

men om någon vänlig själ finns där ute så var det två st bravo 3 drev som förmodligen kommer att försöka säljas inom snar tid. hör av er till mig...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är rent fördjävligt, men du tar en stor risk att inte ha dina drev fastlåsta med kätting. Bravo III är hårdvaluta.

Hoppas ni får tag på tjuv drev.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Beklagar!!! Vad säger försäkringsbolaget? Antar att du drabbas av värdenedskrivning med 10 % per år (brukar dock vara maximerat till 50 %).

Det är nog värt att titta på att importera nya drev från USA - det brukar vara ca halva priset så förhoppningsvis kan du få två nya drev utan att bli ruinerad. Kolla t ex på ebay. Tyvärr så tappar du ju en del av säsongen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har 2 Bravo 3 drev till salu, riktigt rövarprisFlört

Ne, lite dårligt skämt bara:) Jag va nära att bli av med mina förra säsongen, ena drevet hadde dom fått skruvat loss, men inte hunnit/lyckats rycka loss det...

Köpte drevlås direkt, en billig men bra säkring av dreven. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...