Lirare 0 Postad 21 Juni , 2010 Blir så jävla förb..... tänkte lägga i i veckan men tji fick jag. natten mellan lördag och söndag så var det någon som klippte sig in på området där den stod och stal dreven, som tur är så fastnade han på kameran och idag ska polisen polisen gå igenom filmen....jävla fräckt att bara gå in och arbeta mitt i natten på någon annans båt..... men om någon vänlig själ finns där ute så var det två st bravo 3 drev som förmodligen kommer att försöka säljas inom snar tid. hör av er till mig... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 21 Juni , 2010 Det är rent fördjävligt, men du tar en stor risk att inte ha dina drev fastlåsta med kätting. Bravo III är hårdvaluta. Hoppas ni får tag på tjuv drev. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Patrik_ 1 Postad 21 Juni , 2010 Beklagar!!! Vad säger försäkringsbolaget? Antar att du drabbas av värdenedskrivning med 10 % per år (brukar dock vara maximerat till 50 %). Det är nog värt att titta på att importera nya drev från USA - det brukar vara ca halva priset så förhoppningsvis kan du få två nya drev utan att bli ruinerad. Kolla t ex på ebay. Tyvärr så tappar du ju en del av säsongen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BerraS 46 Postad 21 Juni , 2010 Jag har 2 Bravo 3 drev till salu, riktigt rövarpris Ne, lite dårligt skämt bara:) Jag va nära att bli av med mina förra säsongen, ena drevet hadde dom fått skruvat loss, men inte hunnit/lyckats rycka loss det... Köpte drevlås direkt, en billig men bra säkring av dreven. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser