Scopett 0 Postad 18 Juni , 2010 Har en mycket fin bojsten av märket Mercury Iden smala änden finns det nån form av vingar har hört att det skulle kallas prockeller eller ngt dylikt Borde gräva ner sig fint i dyn.I den tjocka änden finns det handtag som går att fästa en ev boj i Vikt: tung som faan Intresserad någon ???? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Blubb 0 Postad 19 Juni , 2010 Jag behöver ingen bojsten eftersom jag ska elda upp båtjäveln,men däremot så har jag också en bojsten till den som behöver. Det är en rejäl pjäs på ett par hundra kilo äkta rostigt gjutjärn som kommer att ligga stadigt på botten dock bör man tömma den vattenblandade oljan innan sänkning så att inte Obama börjar gnälla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
J-bro 1 Postad 30 Juni , 2010 Jag kan ge mig den på att den där vingen skulle nöta av bojlinan... o så de där handtagen ska man inte lita på... allt som borde sitta fast har en tendens att släppa o det som borde vara rörligt en tendens att sitta fast kallas tydligen lagen om alltings j-lighet o där är dessa klumpar ofta representerade. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 5 December , 2010 Bojsten ? Är det en boj gjord av sten ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perra_linden 0 Postad 7 Januari , 2011 Nä det är en pianist http://www.stefanbojsten.com/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LauraA 0 Postad 1 Juni , 2012 Hej har du den kvar? jag borde byta boj och sten. Hälsningar Laura 070 461 38 00 Senast ändrad av LauraA | 01 juni 2012 | 22:18 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 2 Juni , 2012 Jag kan erbjuda ett antal platser med färdig bojsten, det enda som krävs är egen tamp enligt bild! Platsen är Nybroviken. http://sv.wikipedia.org/wiki/Ståplats_i_Nybroviken Jävla bra länkfunktion på det här forumet, man måste gå in och ändra i länken manuellt. NOT! Senast ändrad av Rovarn | 02 juni 2012 | 23:29 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser