Denniz 0 Postad 18 Juni , 2010 Hej! Någon som vet var man kan få hjälp ed att tillverka nya hydraulslangar till sitt SX drev 2003? Har varit i kontakt med Hydroscand och de kan fixa detta men det är lite klurigt att få tag på nya nipplar. De gamla gick inte att använda, höll inte för den nya pressningen. Volvo Penta har ju rena ockerpriserna på nya, nästa 4000 kr. Mvh Dennis Senast ändrad av Denniz | 18 juni 2010 | 17:05 Senast ändrad av Denniz | 18 juni 2010 | 17:19 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 539 Postad 18 Juni , 2010 Prova att kontakta NBM Hydraulic. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Killroy 0 Postad 18 Juni , 2010 hallå. höll på med samma sak förra året, hansen har slangar till omc drev, dom passar med lite modifikation. ta med dina gamla och jämför, som sagt, lite mod så funkar det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Denniz 0 Postad 18 Juni , 2010 Hej! Tack för fina svar!!! Det lät hoppfullt! Vet du om det var stor prisskillnad på OMC slangarna? Det är bara ett litet problem jag har inte slangarna att tillgå på ett tag... har du någon koll på ca. längd på dem? har lämnat dem till Hydroscan och kan ite få tag på dem på ett tag. Stort tack på förhand!! Dennis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Killroy 0 Postad 19 Juni , 2010 kommer inte ihåg vad dom kostade men det e bara att kolla hemsidan. det finns 4 slangar, men du kan bara använda dom nedre, så du får köpa 2 av varje och modda lite... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 19 Juni , 2010 Har för mig att jag betalade 500 kr på drev.se för min slang i år (babord övre) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Denniz 0 Postad 19 Juni , 2010 Kan stämma bra, någon kostar 500 och någon 1100, jag behöver alla 4 och då skulle VP ha 3800 kr. Dennis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seahunter 33 Postad 19 Juni , 2010 Kolla art.nr: och sök på den här sidan, jag har själv beställt därifrån och det funkar utan trubbel. Be bara att de skickar med USPS så blir det billigare än med budfirma. http://www.marinepartsexpress.com/ Mvh Andréas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Denniz 0 Postad 20 Juni , 2010 Hej! Hur lång leveranstid hade du med UPS? Detta låter bra, helt andra priser trots moms och frakt. Mvh Dennis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seahunter 33 Postad 20 Juni , 2010 Jag bad att få skickat prylarna med USPS (Amerikanska posten), borde kosta dig ungefär 20 - 30 $. Budfirma blir mycket dyrare, om prylarna finns på hyllan så tar det inte många dagar att få dem. För mig tog det lite längre tid eftersom allt inte fanns hos dem. Om det blir problem att beställa från hemsidan, hände mig, så skicka bara ett mail till dem så fixar de ordern den vägen. Mvh Andréas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser