Mattans 0 Postad 18 Juni , 2010 Vet någon var man kan få fatt i reservdelar till Probox hydrauliska motorlyft som sitter monterad på Uttern 6300? Hydraulslangen läcker. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 18 Juni , 2010 hydralslangar tillverkas i regel av de som jobbar med hydralik, tillverkningen av proboxen är nedlagd . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kent_W 0 Postad 6 September , 2010 Det finns forfarande reservdelar att få tag i till PROBOX, och även nya finns att köpa. Slangarna kan du köpa från vilken hydralikfirma som helst, se bara till att det är av samma typ. /Kent_W Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 6 September , 2010 Vem säljer delar till PROBOX ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kent_W 0 Postad 28 September , 2011 Vad behöver du får delar...? Jag kan ordna det mesta till Probox, inkl. nya kompletta. Skicka ett mail. /KentW Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fridhem 0 Postad 4 Augusti , 2017 Hej Finns delar till probox fortfarande? hälsning Björn Sundell Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kent_W 0 Postad 11 September , 2017 Hej Björn! Japp! Det finns både delar och kompletta "PROBOX" att köpa. Jag har sedan något år tagit över rättigheterna och inneliggande lager från fd. kompanjon. Skicka ett mail till: ...kent-westin@telia.com ....eller ring 070-3405143 så kan jag hjälpa dig med det du behöver. Med vänlig hälsning/ KentW Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Heylon 0 Postad 18 November , 2018 Hej på er! Är nu en lycklig ägare till en Uttern 6300 med tillhörande PROBOX, behöver byta hydraulslangar men undrar om det är något särskilt krav på hydrauloljan? Förordas någon speciell helt enkelt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser