larsjoh51 0 Postad 2 September , 2004 Se : http://www.ruddersafe.com/ Det är extra fenor som sätts på drevet för att förbättra styrförmågan vid låg fart. Är det någon som har provat detta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst hasse Postad 10 Januari , 2005 Hej, nej jag har inte provat Ruddersafe, men jag tycker det verkar vara en alldeles utmärkt anordning. Dessvärre hittar jag ingen återförsäljare i Sverige. För många år sedan såldes den på Watski. Vet du om den går att hitta i Sverige? Bästa hälsningar Hasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larsjoh51 0 Postad 16 Mars , 2005 Finns vad jag vet inte någon återförsäljare i Sverige. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Torpedo 0 Postad 16 Mars , 2005 Kanske bra om man åker långsamt. Har båten djupt lateralplan föröver och dålig kursstadilitet kan det säkert stabilicera något. Åker man lite fortare är det en riktig bromskloss som endast uppskattas av mackägare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser