Hybbis 0 Postad 14 Juni , 2010 Jag har problem med min diesel värmare, vid första start försöket får jag felmeddelande f2 sen blir det f11 hela tiden. Men om jag väntar till dagen efter så börjar det om med f2 sen f11 Senast ändrad av Hybbis | 14 juni 2010 | 21:18 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seahunter 33 Postad 16 Juni , 2010 Slå en signal till en tekniker som skruvar i Webasto, så kan han säkert tala om vad som är fel och om det går att laga själv eller om du måste lämna in den. Vill han inte dela med sig av kunskapen, ring en annan....vill han inte svara så vill han inte laga/sälja delar heller. Mvh Andréas edit: Hittade felkoderna på Google, sökte på airtop 200 st. Senast ändrad av Seahunter | 16 juni 2010 | 08:51 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 16 Juni , 2010 Ja har en sån värmare. Står inte felkoderna i hanboken. Kört den hela vintern. Har också fått ett par felkoder. För slut på bränslet och låg spänning. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
xcelro 4 Postad 16 Juni , 2010 Länk till Webastomanualen Länk till manual Senast ändrad av xcelro | 16 juni 2010 | 13:25 Senast ändrad av xcelro | 16 juni 2010 | 13:26 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flayban 1 Postad 16 Juni , 2010 Hej. Felkod 2 är flamavbrott under drift. Felkod 11 är överhettning. Det kan vara avgas eller insug är tät, en trolig sak är att det står vatten i svanhalsen på avgas eller insug sidan. Prova med att lossa insugsslangen(svarta som sitter under värmaren ca 22mm) och blås i den, gör sedan lika med avgasslangen. det ska gå lätt att blåsa, inget bubblande. Lycka till. //Jonas http://forbina9000.dinstudio.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser