smugglerjoel 0 Postad 11 Juni , 2010 Hej. jag har ett problem med min mariner 175hk. Efter jag har kört en stund så börjar den att ge ifrån sig en lång varningsignal. Det står i manualen att EFI filtret är fullt av vatten om detta uppstår! då undrar jag, vart sitter detta filtret på motorn? Mvh/ Joel Senast ändrad av smugglerjoel | 12 juni 2010 | 00:11 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 12 Juni , 2010 Orkar inte med detta. Tyvärr är länkinläggsfunktionen helt under isen igen!! Leta själv på iShopMarin.com Senast ändrad av Thomas-1 | 12 juni 2010 | 13:31 Senast ändrad av Thomas-1 | 12 juni 2010 | 13:32 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 12 Juni , 2010 Nytt försök! ishopmarine.com Sedan sökvägen som syns överst i bild, om nu bildinläggning funkar!? Vet inte om detta är rätt filter, men mätproben i botten borde nog reagera på vatten. Mvh Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 12 Juni , 2010 Helt rätt byt filter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smugglerjoel 0 Postad 19 Juni , 2010 Tack så jätte mycket för hjälpen! nu är jag en bit på väg! Mvh// Joel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser