sy_Amiga 1 Postad 10 Juni , 2010 Jag är säker på att den här frågan har varit uppe men jag hittar inget vid sökning. Förra säsongen försökte jag limma upp den inredning (i något syntetmaterial) som ramlat ner inne i stickkojerna. Det gick inte mer än ett par dagar tills allt hade ramlat ner igen. Suck. Finns det något bättre lim att använda än Cascos kontaktlim? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
K_Haddock 45 Postad 11 Juni , 2010 PL400 eller PL600, Epoxy, kanske. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 11 Juni , 2010 Om inrednigsmatrialet ramlat ner och det ramlar ner efter ett par dar efter att du limmat upp det igen med kontaktlim - då är det något som är fel. Riv bort skiten - gör rent - limma dit nytt inredningsmaterial. Här kan du läsa om hur jag tog bort inredningsmattan i min båt och vilka vertyg jag använde för att göra rent. http://thallatha.blogspot.com/2010/02/forpiksrenovering.html Sen har jag i detalj beskrivit arbetet hur jag isolerade och limmade dit nytt inredningsmaterial. Är du intreserad får du leta. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser