Gå till innehåll
tisdag 14 januari 2025
bearcat

Maringuiden.se på Facebook

Rekommendera Poster

Haha. Du är välkommen att INTE gå med!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Håller med inlägg nummer tre. Blanda för fn inte in Facebook i detta forum. Facebook är ett tillhåll för föreningen för inbördes beundran. Vem fn är intresserad av att någon skall tända grillen eller gå och skita???????? Förstår inte detta!!!!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Precis!! Hur sjutton har man tid att lägga ut all skit man håller på med? Fattar inte!! Och alla som gillar det man gör, så löjligt! Det räcker med att vara Blockoholic och beroende av Maringuiden.

/Kjell

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag gillar Facebook. Har återfått kontakten med tappade vänner sedan 40 år. Får tips på var jag kan gå för att lyssna på bra livemusik och träffa dom mm.

Man kan själv välja vad man vill ha FB till. Själv är  jag aldrig med på lekar och spel.

För mig har det varit ett trevligt sätt att hålla kontaken nu när vi bygger båt och inte har någon fritid.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Samma här. Blandade men starka känslor om FB ser jag men medlemmarna kommer så den får vara kvar tills vidare...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om ni nu tycker att FB är så bra då går det bra att logga in där. Lämna denna sida utanför. Vill jag ha kontakt med gamla skolkamrater så finns eniro.se, skulle dom mot förmodan bytt namn så kan man gå in på ratsit.se och där söka rätt på dom. Vad är vinsten med att koppla ihop FB med maringuiden??? Skrikandes /gerjoh

post-18583-1394236392,1364_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja, man man ju bara skratta.

Man sitter i ett socialt internetsamanhang och är rädd för ett annat.

Friheten är ju de förträffliga med nätet, att vara emot att någon skapar en maringuiden-grupp på facebook är ungefär som att vara emot att någon skapar en tråd om något här.

Nä nu hinner jag inte skriva mer, måste lägga ut en ny statusrad på fejjan om att jag har slut i mitt glas...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst sdk780

SkrattandeSkrattande

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Man kan ju alltid tipsa ICA om att lägga ner sin hemsida och sköta allt via FB, verkar ju vara den enda sidan här på nätet som som man skall använda. Du får titta på vilken sida som helst bara du tittar på FB!!!!Foten  KNALLKORKAR!!!!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...