johnez 0 Postad 9 Juni , 2010 Hej! Jag såg förut en Porta porti med tömmning kopplad så att man pumpar ur tanken utan att behöva lyfta ur porta portin och tömma den, alltså man har en sån ist för en vanlig toalett med tank. Vart kan man köpa sådana? Jag såg förut i en affär men kommer inte ihåg vart det var! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johnez 0 Postad 9 Juni , 2010 Eller alternativet en vanlig toalett med tanken sittandes runt toaletten, har för mig att jag sett någon sådan lösning också någonstans! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 9 Juni , 2010 Vi har en liten, liten Porta Porti från Visa och den går att ansluta till pump och avloppslang. Kolla med seasea Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
steamboatwilly 0 Postad 15 Juni , 2010 Jag köpte nyligen en Porta Potti, dock var den portabel men dom kanske har även det du är ute efter. Det är ju alltid värt att fråga... Kolla på: http://www.outdoorexperten.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser