Gå till innehåll
lördag 11 januari 2025
Figo

Eagle plotter

Rekommendera Poster

Hej,

har köpt en eagle 642C plotter hos Hjertmans. Tyvärr följde bara en engelsk manual. Är det någon som vet hur man kan få tag på en svensk sådan?

Hittar ingen på eagles hemsida. Visst går det med engelska men för att snabbt lära sig så underlättar svensk manual.

mvh
LG

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tycker personligen att den engelska manual är klart bättre, översättningar till svenska brukar vara undermåliga och missa en del funktioner.

Man jag tror (OBS, tror, inte vet) att en produkt som säljs i Sverige MÅSTE åtföljas av en svensk instruktion, så kontakta Hjertmans och be dem skicka ett exemplar.

Fö grattis till val av plotter, för mig har den (samma modell) öppnat en ny värld av vatten som jag aldrig tidigare vågat besöka. Du kan dock söka på detta forum då bl.a jag har beskrivit en del brister hos denna Eagle som är bra att känna till.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har en likadan men har alldrig öppnat instruktionsboken, den är såpass simpel i menyuppbyggnaden att man lär sig den på en stund genom att knappa lite i menyerna.

Be hjertmans om en svensk instruktionsbok om du tycker att du behöver en, den måste medfölja!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...