Peter_K 4 211 Postad 2 Juni , 2010 Din kassettbandssamling? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
newnoseharbour 0 Postad 2 Juni , 2010 'lol' Nix..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 2 Juni , 2010 Elisabeth Höglund nybadad? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
newnoseharbour 0 Postad 2 Juni , 2010 *studerar objektet* *nickar* Rätt likt faktiskt! En liiiiten hederspoäng till dig men även det är tyvärr fel. *sorry* Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 211 Postad 2 Juni , 2010 Tror det har med din signatur att göra på något vis... ...newnosehair... hmmmm.... Nä, jag kommer inte på något. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eilean 3 Postad 2 Juni , 2010 En Campingaz-flaska begravd i sjögräs. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sakkunnig 3 Postad 3 Juni , 2010 Något vattendjur som byggt bo kanske. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 3 Juni , 2010 Lunchmatsalen hos Miljömuppsveganerna? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sakkunnig 3 Postad 3 Juni , 2010 Rensat avloppet i duschen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sakkunnig 3 Postad 3 Juni , 2010 Kan det rent av vara självaste Internet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micklas 6 Postad 3 Juni , 2010 En Tohatsu 9.8 som badat ett tag. Sol o skönt. Snart skall vi ut och brumma lite. //Mikael Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 3 Juni , 2010 Om man tittar på omgivningen - skolsal = föredrag. I bakgrunden en brandsläckare = är föredrag om brand ombord ===> En sprängd gasolflaska av glasfiber! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bearcat 0 Postad 3 Juni , 2010 Ser ut som du håller i en äldre ventil längst upp. Gasolflaska i brunnen båt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 3 Juni , 2010 Din förra elinstallation? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
newnoseharbour 0 Postad 3 Juni , 2010 GRATTIS! Jag gick en kurs hos räddningstjänsten i Huddinge igår. En kurs som för övrigt gick ut på att få kompetens nog att få vara Tillståndsansvarig för Heta Arbeten. Nåväl, vi började av någon anledning diskutera Gasol och då gick vår magister och hämtade en kartong och höll upp det som jag senare fotograferade. Objektet är en uppbrunnen gasolflaska (komposit). De är inte direkt populära hos brandmännen eftersom de välter när de brinner och kan därmed göra så att säkerhetsventilen faller åt fel håll... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 3 Juni , 2010 Tack! Nu ska jag kolla om min man ser vad det är Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eilean 3 Postad 4 Juni , 2010 Det är alltså själva foten som smälter först och får den att välta. Borde m.a.o. göras i exempelvis aluminium. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser