SSjaguar 0 Postad 28 Maj , 2010 Hej. Hjälp sökes! Jag har en äldre sportbåt som jag undrar om någon vet vad det är för båt. Den är dubbelskrovad och troligen skumfylld. Smal (ca 1, 2 m) och ca 4-5 meter lång (minns ej riktigt den verkliga längden). Har räfflat däck i små rutor och fenor längs med mot akterpartiet samt är i det närmaste helt planbottnad bak (se bild bild 2). Såg en annons på en likadan båt förra året och killen som sålde båten påstod att det var en selco, men han var inte säker. Jag tvivlar nog något på att det skulle vara en selco, den borde väl vara lite mer känd i s f, men ändå. Skulle vara mkt tacksam om ngn kunde hjälpa till med information! Tack på förhand/Jesper Senast ändrad av SSjaguar | 01 juni 2010 | 09:58 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SSjaguar 0 Postad 14 Juni , 2011 Någon? Snälla!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Faderullan 718 Postad 14 Juni , 2011 Har tyvärr ingen aning. Läcker är den i alla fall. Kan ändå ge ett par tips där det kan löna sig att fråga: http://glasfiberklassiker.se/ ock http://swedishclassicboats.ning.com/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SSjaguar 0 Postad 21 Juni , 2011 Tack Kapten Faderullan. Har tyvärr inte lyckats lösa det ännu, men skam den som ger sig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SSjaguar 0 Postad 22 Juni , 2011 Gåtan kvarstår... Finns det någon som vet? Tänkte sälja den då tjejen inte kan hantera den ensam, men vill gärna veta hur jag ska benämna den först... :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Softsson 0 Postad 22 Juni , 2011 Hittar du ingen info kan du ju alltid slänga dig lite med hus mäklar termer, typ Tillfälle, unik skapelse! Ta chansen och förvärva en bit historia. etc. Verkar fungera på villor/lägenheter! Lycka till med försäljningen! /Jimmy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SSjaguar 0 Postad 22 Juni , 2011 Med sjöutsikt!!! Ha ha ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
amplifly 0 Postad 1 Augusti , 2011 Tycker att den ser ut lite som en fenmerca i aktern. Något tyskt kanske? :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser