Gå till innehåll
tisdag 24 december 2024
SSjaguar

Identifikationshjälp sökes!

Rekommendera Poster

Hej.

Hjälp sökes!

Jag har en äldre sportbåt som jag undrar om någon vet vad det är för båt. Den är dubbelskrovad och troligen skumfylld. Smal (ca 1, 2 m) och ca 4-5 meter lång (minns ej riktigt den verkliga längden). Har räfflat däck i små rutor och fenor längs med mot akterpartiet samt är i det närmaste helt planbottnad bak (se bild bild 2). Såg en annons på en likadan båt förra året och killen som sålde båten påstod att det var en selco, men han var inte säker. Jag tvivlar nog något på att det skulle vara en selco, den borde väl vara lite mer känd i s f, men ändå. Skulle vara mkt tacksam om ngn kunde hjälpa till med information!

Tack på förhand/Jesper

Senast ändrad av SSjaguar | 01 juni 2010 | 09:58

post-10014762-1394236368,9828_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack Kapten Faderullan. Har tyvärr inte lyckats lösa det ännu, men skam den som ger sig! :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Gåtan kvarstår... Finns det någon som vet? Tänkte sälja den då tjejen inte kan hantera den ensam, men vill gärna veta hur jag ska benämna den först... :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hittar du ingen info kan du ju alltid slänga dig lite med hus mäklar termer, typ Tillfälle, unik skapelse! Ta chansen och förvärva en bit historia. etc. Verkar fungera på villor/lägenheter! laugh

Lycka till med försäljningen!

/Jimmy

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tycker att den ser ut lite som en fenmerca i aktern. Något tyskt kanske? :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...