Gå till innehåll
onsdag 26 februari 2025
Selecter

Baylinerägare - Medverka i båttidningsartikel?

Rekommendera Poster

Hej!

För en båttidning ska jag skriva en artikel om en begagnad Bayliner Ciera 2455, 2755 eller 2855. Båten bör vara från 90-talet. Äger du, eller känner du någon som har en av dessa modeller och vill medvera i tidningen hör av dig. Vi kommer på besök och tar bilder.  Vi skriver om båten, och om personen vi träffar och hans/hennes känsla för båten. Ett krav är att ägaren har båten i Stockholmsområdet med omnejd. Det blir för långt att åka annars. Jag och en fotograf kommer över och gör ett reportage om båten, helst innan midsommar. Det tar cirka 1,5 timme.

Hör av dig

mvh

Johan Cooke, frilansjournalist

www.mediaform.se

johan.cooke@mediaform.se

08-544 611 30

0708-550 583

Senast ändrad av Selecter | 28 maj 2010 | 10:55

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hoppas det blir om 2855! som är en sådan båt som jag har. Min är en pärla från-93, men tyvärr ligger den på V-kusten. Den hade gjort sig  bra i ett reportage . . .

Lite konstigt urval. Det skiljer ju allt en hel del mellan en 2455, som mer känns som en weekendbåt än långfärdsbåt som 2855:an är, i alla fall för vår familj.

Ska bli intressant att läsa - hoppas du hittar någon positiv människa som har mycket gott att berätta om denna USA-båt.Cool

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...