JohanFredriksson 0 Postad 27 Maj , 2010 Har fått en offert på ett storsegel från Kabat. 8600:- kändes billigt. Vad har ni för erfarenheter av denna firma? MVH Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Matrix Postad 27 Maj , 2010 En kamrat köpte segel från Pjotr och han var nöjd. Polsksydda segel av normalkvalité. nothing more-nothing less. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
excel319 512 Postad 27 Maj , 2010 Jag köpte stor och genua från Kabat. Jag han dock sälja båten innan seglen levererades, men de nya ägarna var myclket nöjda med seglen. Något längra leveranstid än utlovad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stream 1 Postad 28 Maj , 2010 Jag har köpt fock och spinnaker från Kabat/Narwal och är mycket nöjd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janken 178 Postad 28 Maj , 2010 En säsong med storsegel från Kabat/Narval! Jag är jättenöjd! Jag tycker att jag fick mycket segel för pengarna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 233 Postad 29 Maj , 2010 Förutom att jag hade velat havt en större akterrunda på storseglet jag köpte var jag helnöjd! Men jag fick kanske skylla mig själv för att jag kryssade i cruising på offerten... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser