fredtiger 0 Postad 13 Juni , 2007 Hej! Blir lite förvirrad. Menar ni Uttern 5201 eller 5102...? Är detta två olika båtar eller råder det bara begreppsförvirring? Om det är två olika båtar - vad är skillnaden och vilken är bäst? -Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fredtiger 0 Postad 13 Juni , 2007 Förresten, har precis hittat svaret på en av mina frågor (dvs vad skillnaden är mellan de två båtarna - nyfikna kan se på http://www.uttern.se/eng/aldre_uttern.htm ). Fortfarande nyfiken på om även den äldre av de två är ett vettigt köp? Sedan skulle jag vilja ha kommentarer på Seamaster 175 - någon som känner till modellen och har kritik att delge? Undrar dessutom om Selvan motorer - vem ligger bakom märket och är det bra motorer? Många frågor men har tänkt köpa mig en styrpulpetare i 5m klassen för 2-5 personer att bruka på västkusten. Har dessutom som riktmärke att båten ska vara god för 33 knop med två personer. -Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser