crister 0 Postad 25 Maj , 2010 Hej någon här som kan säga vad ett kappel kostar till en coronet 32 of 1976 tacksam för svar ha en trevlig sommar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipperskeppare 40 Postad 25 Maj , 2010 Sök på Coronetklubbens forum www.coronet.nu, det har diskuterats där. Kring 30' om jag minns rätt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crister 0 Postad 27 Maj , 2010 Tack ska titta på en 32 of nu på lördag mvh/crister Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipperskeppare 40 Postad 27 Maj , 2010 Underbar båt som verkligen kan rekommenderas. Gick från en Flipper 700 till en 32 OF för två år sedan. Den var ju en prestigebåt på sin tid, vilket märks på material, finish osv. Stort kapell är ju lite pyssligt, men å andra sidan har du en enorm rymd, det blir som en glasveranda de dagar som regnet öser ner. Kollade på en del andra båtar i motsvarande storlek och på vissa fick man mer eller mindre huka sig under kapellet. På OF måste jag å andra sidan stå på en pall för att nå upp till översta dragkedjan. Man ska dock ha klart för sig att det är ett stort flytetyg som du knappast kan hantera själv vid tilläggning. Sen är det ju också att små båtar, små problem osv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Torgny-3055 30 Postad 27 Maj , 2010 Hej ! Prata med Bil o marin textil i Linköping. Dom gjorde kappelet till min Coronet 24 Delux Bra gjort arbete och fick även lite råd o hjälp vart man bäst kan placera fönster för ljus insläpp och bra sikt när man kör med kappelet uppe. mycket nöjd med dom . // Torgny Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser