ph410 0 Postad 24 Maj , 2010 Hej Liten fråga som någon kanske har erfarenhet kan svara på:-) När man slår till ebersprächern skall den börja blåsa luft med än gång. Som det är nu och man slår till brytaren så löser röd och grön lampa på termostaten sedan händer inget mer vet inte om den röda lampan indikerar larm eller något annat någon som har någon aning? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
illern1 1 Postad 25 Maj , 2010 Vilken Eber har du? Har ivf för mig att på min gamla D1:a så gick fläkten i gång direkt vid start men jag hade inga lampor på termostaten så jag kan inte svara dig på det. //illern Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 25 Maj , 2010 Rätt så,på D1 sätter fläkten igång direkt och det finns ingen lampa på termostaten. /andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pethe 0 Postad 3 Juni , 2010 Hej! Den röda lampan på termostaten lyser alltid, gröna lampan indikerar när termostaten slår till och värmaren startar. Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ph410 0 Postad 3 Juni , 2010 problemet löst, Kabelbrott på huvudströmkabel så när man fixade det så funkar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser