666D3 64 Postad 22 Maj , 2010 Idag fick vi badbryggan testad av en riktig expert och tydligen dög den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bearcat 0 Postad 22 Maj , 2010 Hahahaha! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipperskeppare 40 Postad 22 Maj , 2010 Bräcker detta. Hittade för några år sedan ett fågelbo med ägg på badbryggan, rakt söderläge. Tyvärr tog jag ingen bild. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 23 Maj , 2010 Historien bakom bilden var att vi igår lade till vid gästbryggan vid Dalarö (invid Hotellbryggan). Medföljande sällskap gick till Preem för att köpa korv medans jag stannade sittandes i båtens förarstol med barnbarnet sovande i skuggan. När jag skulle hjälpa sambon ombord vände jag mig om och där stod fågeln på badbryggan och bara tittade på mig. Det blev ett oväntat besök. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 23 Maj , 2010 Jaja, utan bild kan man ju ha haft vad som helst på badbryggan, jag har haft Anna och Paul Anka på min hela vintern och KillerBo har kurerat Staffan Dopping Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 23 Maj , 2010 Jag tog för säkerthet två bilder. Hoppas jag inte får upp en svan nästa gång Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Niclas_swe 1 Postad 27 Maj , 2010 då använder du din båt på tok för lite om fåglar hinner bygga bo och lägga ägg i den Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 27 Maj , 2010 Precis vad jag tänkte... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser