Gäst Misil Postad 26 Augusti , 2004 Funderar på att köpa en Misil 2 (HR 24). En bra båt för en nybörjare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst asok Postad 27 Augusti , 2004 Jag har precis köpt en. Har varit ute två gånger nu, den passar mina behov precis. Den är en god seglare, brukar faktiskt kunna ta if-båtarna samtidigt som den är mysig innuti. Kvalitetsbygge. Men om man vill ha super-segling ska man väl inte välja misilen, utan en express eller nåt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Glad_seglare 0 Postad 27 Augusti , 2004 Hej Misil 2 är en toppenbåt tycker jag. Seglar andra säsongen med min Misil 2:a och är väldigt nöjd. Jag håller på att bilda en klubb eller ett forum för Misil 2 ägare. Är någon intresserad att vara med kontakta mig på: mikael.strom.aas@spray.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 221 Postad 27 Augusti , 2004 Du kan inte tänka dig att ha ett Misil-forum, dvs för både I och II? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Misil Postad 28 Augusti , 2004 Hur funkar den ör en fam med två små barn tro? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Glad_seglare 0 Postad 2 September , 2004 Ja det kan jag fast jag tror att det finns en annan person som jobbar på Misil 1 sidan. Kolla www.misil.nu. Skaparen av denna sida uppmanar dock någon annan att ta tag i Misil II bilten vilket jag gjort Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser