Gäst Ronnie Postad 26 Augusti , 2004 Hej undrar om nån vet en bra typ av båt om jag vill byta upp mig från en selco 18 cabin , till nån 21 fotare ... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 26 Augusti , 2004 Har inget förslag nu på rak arm, men jag skulle vilja veta om Selco 18 är nåt att ha? Varit nöjd med den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst mange Postad 26 Augusti , 2004 Hej vad för typ av båt är det du är ute efter? Kabin, dc, ht, snipa.. pris? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Ronnie Postad 26 Augusti , 2004 Selcon har varit kanon men lite för liten i min smak, ruffen e ju så max två kan sova, lagom om man ska på dagsturer och så.. Det jag letar efer är nått i stil med en fjord 21 weekender men något billigare.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Jens Postad 26 Augusti , 2004 Ta en koll på Solvigg 20-21...klart prisvärda. www.blocket.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Ronnie Postad 27 Augusti , 2004 Tack för tipset verkar intressant ... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst mange Postad 27 Augusti , 2004 Hej Kolla in Gullringen kabin om det kan vara något, är inte heller särskilt dyra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan48 0 Postad 28 Augusti , 2004 Ockelbo DC 21.kanske eller Landau 20 en engelsk båt som säljs av Bengs Marin på västkusten.Men den är ju inte så billig,förstås Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst speedy Postad 28 Augusti , 2004 vad du än köper så byter du upp dig....solvigg? Njae...ngt roligar e va? Gullringen? Nä för fasen...70 talare ingen höjdare....int eens snygg...precis som solvigg...skulle nog satsa på en amerikansk dc.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Fasty Postad 29 Augusti , 2004 Speedy är en som kan, håller helt och hållet med 8-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Juha Postad 29 Augusti , 2004 En som kan.. ja vad får man för priset som tex Gullringen i? Knappast en snygg och välvårdad jänkare om du tror det.. En sjunken bayliner kanske. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 29 Augusti , 2004 Precis...smakar det så kostar det... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Ronnie Postad 29 Augusti , 2004 Ja ganska många förslag men har svårt att hitta nån som är i klass med fjorden i alla fall , tycker att den är grymt snygg .. men e ju betydligt dyrare än selcon.. letar vidare kom gärna med fler förslag kan ju finnas udda märken som är fina.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan48 0 Postad 29 Augusti , 2004 Jag har lite fler idéer: Coronet 21 DC, Finmar har en HT 21 fot, Draco 2000 DC. Det fanns en Ockelbo som heter C21 samma skroc som DC men med kabin istället. Nordkapp King DC. Fanns en Fjord Holiday 1970 som säkert är en förgångare till den du har tittat på, den ser likadan ut i alla fall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst god smak Postad 30 Augusti , 2004 nja, båten som slår samtliga ovan nämnda är en fin windy 22 dc Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 30 Augusti , 2004 Inte för att jag vet va det är för båt, men det låter dyrt. Edit: Kikade lite på blocket och de såg helt ok ut. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser