maxrelax 0 Postad 25 Augusti , 2004 Hej, Vi har funderat på att bygga en SMS-tjänst till BryggSnacket och marinbörsen. Finns det något intresse av att få sina bevakningar på SMS? Prisnivå på detta vet vi ej ännu. Posta gärna era synpunkter och förslag i denna tråd. Hälsningar maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan48 0 Postad 25 Augusti , 2004 För Bryggsnackets del känner jag ingen direkt behov. Halva nöjet är att gå in på siten och titta runt, jag menar det gör man när man har tid. Men har man annonserat i Marinbörsen kan det ju underlätta att få bevakning på SMS. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 542 Postad 25 Augusti , 2004 Håller helt med ovanstående. Vore dock bra att kunna söka på de inlägg man agerat i på något sätt. /Christer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 25 Augusti , 2004 Hej den funktionen kommer inom kort... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 25 Augusti , 2004 Håller också med, känner inget behov av det då jag kollar mailen ganska frekvent. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Segelbo 2 Postad 26 Augusti , 2004 Håller med! Känner inget behov av mer pipande i fickorna... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 26 Augusti , 2004 Hej på er. Vi lägger denna idé på is... Tack för responsen. :-Tack maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser