gravis 0 Postad 14 Maj , 2010 Hej. Jag håller på med ett båtbyte. Ska byta från Yamarin 59dc som visserligen är en underbar båt till en Silver Moreno. I yamarinen har jag haft en Garmin 420s med ekolod. Jag ska nu välja Plotter till nya båten, är den någon som kan rekomendera vad jag ska välja för plotter i dagsläget. Både märke samt storlek som passar bra till Morenon skulle upskattas. För övrigt så uppskattar jag lite komentarer om Morenon bra/dåligt med båten. Jag är läst igenom de relaterade Moreno trådarna här på forumet redan. Tror ni att jag kommer att uppleva morenon som slö med 150hk verado jämfört med 115kh på Yamarinen? Tacksam för svar. Mvh Gravis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tornado 0 Postad 9 April , 2012 Om du har en iPad så fungerar den grymt bra, finns riktigt shyssta fästen till just båt också. Garmin gör grymma plottrar och Lowrance gör grymma ekolod. Jag tycker personligen att Garmins sjökort är skönare. Jag tror inte du skulle uppleva denna som slö med en Verado. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thundergod 101 Postad 9 April , 2012 Jag tycker du ska titta på Gsrmin 720s. Den borde strl mössigt vara lagom i din nya båt och den har ju liknande gränssnitt som din 420 fast är ändå en klart modernare maskin. Ett annat alternativ u samma prisklass kan vara Raymarin e7 eller simrads motsvarande som båda fått bra kritik oxå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser