Amanda31 21 Postad 13 Maj , 2010 Jag fixerar masten i masthålet med några mastkilar i svart hårdgummi ca 1,5-2 cm tjock. Men under vinterna har mastkilarna i gummi försvunnit. Var får man tag på sådan gummi? Har varit runt på Biltema och Bauhaus men inte hittat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sunerotting 1 Postad 13 Maj , 2010 Benns har gummi till masthålet(heter det så),men jag tror inte de´ har kilar. Någon sorts gummimatta som man får klippa till som man vill ha de´ . Posta här om du hittar kilar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sunerotting 1 Postad 13 Maj , 2010 FEL av mig. Kolla här då... http://www.benns.se/dacksringskil-sparcraftisomat-liten-p-1300-c-111.aspx Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Amanda31 21 Postad 15 Maj , 2010 På TB Sjösport i Uppsala hade man kilgummi i olika tjocklekar. 70 SEK för en dryg kvadratdec, så det var inte billigt. Men man klarar sig på en på två plattor i olika tjocklekar. Tror det hör till Watskis standardsortiment? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pucko 0 Postad 8 Juni , 2010 Borde man inte kunna använda vanliga dörrkilar? Clas Ohlson har för 39:- /tvåpack :-) Senast ändrad av pucko | 08 juni 2010 | 23:36 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser