Gäst Gurra Postad 24 Augusti , 2004 Hej!jag är en 13-årig kille vars familj funderar på att skaffa båt.Det blir nog en öppen styrpulpet.Jofa kuling är starkt efterlängtad,Nu till frågan:är det någon som vet någon som ska sälja sin båt?pris högst 40 000 och helst 50 hk eller mer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seafl0wer 0 Postad 24 Augusti , 2004 Kolla på www.blocket.se ... ... och ni kommer att hitta ett antal objekt att välja mellan eftersom utbudet där är riktigt stort :-) mvh // mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 24 Augusti , 2004 Hej, Har du kollat på http://www.marinborsen.se här på maringuiden.se det finns en del att välja på... :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Per Karlsson Postad 25 Augusti , 2004 Hej Gurra! Jag har ev en mycket fräsch Jofa kuling till salu... Sitter en Johnsson 50 Hp på den från 97 mestadels sötvattens körd (saltvatten 2 år) båten gör 34 knop och går grymt bra i vattnet (men det vet du ju redan) :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Gurra Postad 25 Augusti , 2004 hej!Var har du den?Hur mycket kostar den?den har gått bra? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst per karlsson Postad 25 Augusti , 2004 Halloj! den ligger i Billdal (gbg) Hade tänkt mig 45 000 men kan tänka mig att gå ner lite... Den går mycket bra! Jag bytte motor på den för 2 år sedan. Jag ska se om jag kan fixa en bild på den så du kan se på båten. /Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Gurra Postad 25 Augusti , 2004 Vet inte när vi kan kolla på den.har du nån annan intresserad köpare?Bilder skulle vara jättebra! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Gurra Postad 25 Augusti , 2004 men den verkar vara i rätt prisklass och rätt plats! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst per karlsson Postad 25 Augusti , 2004 Jag har inte någon aktuell köpare på den för tillfället,detta för att jag inte är säker på att jag vill sälja den... Men jag kikar på en lite större båt och kommer att behöva sälja kulingen om jag bestämmer mej för att köpa... Hör av dig om du vill ha mitt telnr så kan jag besvara alla era frågor. /Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Gurra Postad 25 Augusti , 2004 Min pappa är inte hemma just nu,men så fort han kommer hem ska jag skriva till dig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Per Karlsson Postad 25 Augusti , 2004 Låter kanon! /Per :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Gurra Postad 25 Augusti , 2004 Har du haft annons på blocket? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Per Karlsson Postad 25 Augusti , 2004 Näpp....eftersom jag aldrig funderat på att sälja förut har det aldrig blivit någon annons. /Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Gurra Postad 25 Augusti , 2004 Ok det var bara det att jag såg en som kom ifrån gbg och var just en jofa kuling med 50 hk johnson.Men,jag hör av mig när farsgubben kommer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Per Karlsson Postad 25 Augusti , 2004 Nej det var iallafall inte min båt. /Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst EMaIL Postad 25 Augusti , 2004 Intressant ... för er båda .... men köp och säljdiskussioner kanske passar bättre i mailform än på forumet här ... ;-) //EMaILl Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser