Gå till innehåll
onsdag 06 november 2024
radtob

frakta en båt från göteborg till stockholm

Rekommendera Poster

Hej

Jag har sålt min Draco 2000 DC till en stockholmare och jag lovade att stå för frakten. Är det någon som vet vad det kostar? Om ni kan rekommendera en billig transportör?

Tacksam för all input i ämnet

Thorbjörn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Matrix

Du har mejl!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vill oxå veta ca priser, kan du skicka mail tll mig oxå?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag skulle hyra en båttrailer och köra upp den till Stockholm, om jag var du. Ladda med bra musik och en polare i bilen. Tar ju inte mer än en dag fram och tillbaka. Din båt väger ju inte mer än att det är fullt möjligt och kör du på rätt tid på dygnet och veckan i förhållande till trafik, så är det ju lugna puckar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mellan 10-15 kkr gissar jag, billigare kan det bli om du har tur och får en returtransport.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

kör själv ta med en polare på en road tripp stanna i fjollträsk o ha en utekväll o ha lite skoj

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har mailat ett tips till dig och till Tomtomdj.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej

Tack för svaren och mailen! Jag valde kranbi ett företag i göteborg är supernöjd med både pris och service. Helt perfekt

Thorbjörn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej

Vill också gärna ha tips på hur man fraktar en båt men från Stockholm till Göteborg. Det är en segelbåt 28 fot. Vi hinner inte själv segla hem den utan måste beställa frakt.
Med vänlig hälsning

Madeleine Blidberg i Göteborg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej

Vill också gärna ha tips på hur man fraktar en båt men från Stockholm till Göteborg. Det är en segelbåt 28 fot. Vi hinner inte själv segla hem den utan måste beställa frakt.
Med vänlig hälsning

Madeleine Blidberg i Göteborg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej hej

Nu köpte inte jag min båt i Göteborg men i Linköping. Jag själv bokade en transport lokalt i Linköping som hämtade båten och körde upp den till mig i sthlm för 4000:- Bra pris pga att han kunde lasta på lite annat och för att han skulle hämta grejer i sthlm för returlast. Jag gissar att det går en hel uppsjö transporter dagligen tur å retur sthlm gtb. Ring runt och kolla.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej hej

Nu köpte inte jag min båt i Göteborg men i Linköping. Jag själv bokade en transport lokalt i Linköping som hämtade båten och körde upp den till mig i sthlm för 4000:- Bra pris pga att han kunde lasta på lite annat och för att han skulle hämta grejer i sthlm för returlast. Jag gissar att det går en hel uppsjö transporter dagligen tur å retur sthlm gtb. Ring runt och kolla.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...