Gå till innehåll
torsdag 14 november 2024
ph410

gasol

Rekommendera Poster

Hej

Någon annan än jag som fått problem med dom nya gaasoltuberna  pl 6,5?

Man får inte in dom vid nedgången  funkar det med den mindre tuben tror eller får man lösa det på något annat vis?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

Nu är jag inte med dig, vilken plats menar du med tanke på att placering för gasol i en Maxim är bakom ugnen strax under skarndäck? Menar du att du försöker placera gasolflaskan i våtstuven i trappan mellan pentry och akterruff?

Mvh

TMC

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Dom tidigare ägarna har använt bägge delarna men tyvärr passar den inte på något av ställena..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej,

Är det Primagaz PK 6,5 du menar? Själv kör vi med dubbla 2 kg vanlig blå flaska och det är den som är tilltänkt till utrymmet bakom ugnen. Så skall du ha större än så får du nog ha flaskan i separat utrymme på badplattformen som vissa har alternativt i ankarboxen i fören. Men visst, det är ingen kul placering...

Mvh

TMC

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej igen,

Förtydligande; vi får inte plats med två stycken 2 kg bakom ugnen som man kan missförstå mitt förra inlägg, vi har en där och sedan har vi en som reserv i utrymmet under förarplatsens fotstöd. Den senare använder vi normalt även till vår fast monterade gasolgrill på akterdäck!

Mvh

TMC

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...