ph410 0 Postad 9 Maj , 2010 Hej Någon annan än jag som fått problem med dom nya gaasoltuberna pl 6,5? Man får inte in dom vid nedgången funkar det med den mindre tuben tror eller får man lösa det på något annat vis? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
T_M_C 0 Postad 9 Maj , 2010 Hej, Nu är jag inte med dig, vilken plats menar du med tanke på att placering för gasol i en Maxim är bakom ugnen strax under skarndäck? Menar du att du försöker placera gasolflaskan i våtstuven i trappan mellan pentry och akterruff? Mvh TMC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ph410 0 Postad 9 Maj , 2010 Dom tidigare ägarna har använt bägge delarna men tyvärr passar den inte på något av ställena.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
T_M_C 0 Postad 9 Maj , 2010 Hej, Är det Primagaz PK 6,5 du menar? Själv kör vi med dubbla 2 kg vanlig blå flaska och det är den som är tilltänkt till utrymmet bakom ugnen. Så skall du ha större än så får du nog ha flaskan i separat utrymme på badplattformen som vissa har alternativt i ankarboxen i fören. Men visst, det är ingen kul placering... Mvh TMC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ph410 0 Postad 9 Maj , 2010 Ok får titta lite på detta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
T_M_C 0 Postad 9 Maj , 2010 Hej igen, Förtydligande; vi får inte plats med två stycken 2 kg bakom ugnen som man kan missförstå mitt förra inlägg, vi har en där och sedan har vi en som reserv i utrymmet under förarplatsens fotstöd. Den senare använder vi normalt även till vår fast monterade gasolgrill på akterdäck! Mvh TMC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser