Gäst Åsa Postad 24 Augusti , 2004 Hejsan Jag har letat förgäves efter en gamal toalett för att kunna inreda vårat hus, Jag söker en sådan typ som de har i filmen drömkåken med mera. Är det någon som vet vart man kan få tag på sådana saker, Jag har hört talas om båtkyrkogården i göteborg men den är ju dessvärre nedlagd. Tack på förhand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anteman 3 Postad 3 September , 2004 Ska titta på filmen vid tillfälle. Återkommer om det är en sån vi ska byta ut och slänga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anteman 3 Postad 3 September , 2004 Kolla annars med Magasin 3 i Bromma. Magasin 3 Bromma Ranhammarsv. 3, 168 67 BROMMA 08-26 40 60 E-post info@magasin3bromma.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dahlbo 0 Postad 20 September , 2004 Kolla med båt mats i Västerås. Han har även länkar till andra secondhand butiker. www.batmats.nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anteman 3 Postad 21 September , 2004 Tack dahlbo för länken till båtmats. Den hade jag tappat bort :-Tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser