Kustskepparen 0 Postad 8 Maj , 2010 Någon som testat detta märke? Jag har varit inne på en Eberspächer Airtronic D5, men funderar på denna då den kostar hälften så mkt. Jag lägger dock stor vikt på driftssäkerhet(kvalitet) så om någon har några erfarenheter av denna maskin vore jag mycket tacksam för att ta del av dem. http://www.blocket.se/goteborg/PERMA_HEAT_Dieselvarmare_5000W_27234382.htm?ca=11&w=3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Matrix Postad 8 Maj , 2010 Vågar inte svara om märket som sådant, men säljaren är gammal i gården som husbilstillverkare. www.smchusbilar.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kustskepparen 0 Postad 8 Maj , 2010 ok, hör jag inget hemskt så blir det med största sannolikhet en sådan! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bearcat 0 Postad 11 Maj , 2010 Hade förvisso en D5 i min Vega (dieselmotor) Underbar! Tog inte upp båten förren i december, Värmaren behövde bara nån halvtimme för att få upp värmen i ruffen från minusgrader till 22! Men jag hade chansat på kina-värmaren i ditt läge! Notera att priset gäller vattenburet system! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser