Gå till innehåll
tisdag 26 november 2024
maxrelax

Bilder från Tjörn Runt 2004

Rekommendera Poster

Hej, Finns det någon som har bilder från Tjörn Runt 2004, så ladda gärna upp dom i denna tråd. Det var ju en hel del rigghaverier och sönderblåsta segel mm, inte så kul att vara med om, men vi kan tänka oss att många är intresserade av att se dessa bilder. Hälsningar maringuiden.se

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Pelleplutt

Hej! Jag var där men hade tyvär ingen kamera med mig (på lagning). Jag var på norrsidan av Tjörn och vi såg minst fyra mastbrott bara där! Nu stjäl jag tråden lite granna men måste fråga. En kompis som stog på västra Tjörn sa att hon sett en av dom lite större båtarna (3:a vid det tillfället tror jag) bärga sina segel och cirkulera runt en bra stund där ute. Även polisbåten kom. Nån som vet vad som hände? Tappade dom nån som dom inte hittade direkt eller vad var det?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Peter Weisheit

tjörnt runt sedd från himlen... www.powerphoto.nu :-) ...trevlig läsning!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu finns det bilder upplagda i en sjöbod på maringuiden HELGE

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Patrik Andersson

Hej vänner! Jag har sökt med lykta efter bilder på oss (startnummer208) i Stigfjorden, då vi var näst snabbaste kölbåt här på seglad tid så tror jag det finns bra bilder på oss men jag har inte lykats hitta någon alls !? Det följde bland annat en motorbåt och plåtade, någon som vet vet detta kan ha varit ? Bifogar bild på en konkurrent i starten. //AIE PATRIK

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Arne

Helge g dej nu å släpp bilderna, tro inte att du bara ska få ha dom för dej själv! :mad:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...