Gå till innehåll
fredag 08 november 2024
Andyh

Fairline Targa 34

Rekommendera Poster

Har idag varit ute på premiärtur med nya båte. Tyvär var tanken tom så jag fick börja med att besöka Preem i Vaxholm. :-(

Men jädrans vad fin denna båt är. Går suveränt i vattnet, klippte aktern på Cinderella i 30 knop, knappt kännbart. Lättmanövrerad,välplanerad, går fantastiskt i sjön. Vad glad man blir, rätt val!!!

Segla lugnt!

Andy

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Andy...

Usch och fy vad du gör mig grön av avund! Men det är helt OK!! :)

//Lars

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det var inte meningen...........

Uppspelt efter en dag på havet bara. Vad är det för projekt du har på g??

Andy

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Förstår din uppspelthet fullt ut!

Ja du... Det är en gammal Monark 585 Family som skall omvandlas från en ful ankunge till en svan... Allt i väntan på en Fairline 34 T eller en Sealine av samma storlek.

http://familjenhakansson.se/html/loggblogg_tiffany_persson_ii.html

Men du må tro att det kollas efter en ny båt på nätet! Kanske ett lämpligt objekt hittas till nästa säsong... Men att drömma och glädjas åt andra känns helt OK just nu! Vi hoppas få vårt nuvarande projekt i vattnet, om en månad uppe i Karlskrona, där vi har stugan! Då skall vi testa livet på vattnet lite mera seriöst än tidigare!

Hälsningar
Lars med familj

www.familjenhakansson.se

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Grattis till en grym båt. En av mina favoriter och en av Fairlines absolut snyggaste någonsin. Vad har du för motorer och årsmodell på båten?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

jädrigt najs.Fasen va ont det måste göra och fylla tanken på en sådan bjässe, Men det är det ju iof värt :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej

Jo, hon har dubbla kad 300. Jag har ringa erfarenhet av dessa motorer, men de är trevliga. Att tanka båten är tyväår ngt som följer med. Tanken rymmer nästan 600 liter. Den här båten är min o familjens semester det  är här vi lägger krutet. Hoppas att alla får en riktigt fin båtsäsong med mkt värme o sol....

Andy

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Grattis Andy!!!

jag får allr längta en stund till, då jag har haveri på ett motorreglage.Gråter

/Zinderella

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hoppas det ordnar sig och att du får i skönheten snart.....Glad Förresten, det verkar inte finnas ngn riktig märkesklubb för Fairline. Princessklubben är en ganska stor o aktiv klubb med egen tidning. Det borde finnas ngt liknande för Fairline?!

MVH/Andy

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Då var reglage bytt, blankt och fint. Snart dax för sjösättning

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...