Yammamoto250 2 Postad 1 Maj , 2010 Bytt inredning i båten. Vad tycks? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammamoto250 2 Postad 1 Maj , 2010 detta var det som satt innan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nimbus10 0 Postad 1 Maj , 2010 Tycker inte det ser ut som någon större skillnad. MEN tycker man själv att det är bra så skit i vad andra tycker. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nekkid 0 Postad 1 Maj , 2010 Onödig, tycker jag, men snygg! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammamoto250 2 Postad 1 Maj , 2010 onödigt om man ska köpa det? Ja men jag fick det gratis i kompensation för jobb jag fick göra på min nya båt på några skönhetsfel. gillade det gammla med men det blev en annan båt tycker jag. konstigt vad färg på dynor o kapell kan göra för en båts personlighet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
diesellover 0 Postad 10 Maj , 2010 skit snygt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mark77 0 Postad 11 Maj , 2010 Fick kolla ganska många gånger innan jag märkte vad skillnaden var?? Aningen annorlunda tyg, något mera? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammamoto250 2 Postad 11 Maj , 2010 den ena inredningen är i bajsbrunt tyg och den andra i grått tyg. det är skillnaden. kanske inte syns så bra på en pc skärm men i verkligheten och på en mac skärm så är det som dag och natt i allafall /Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
535GT 36 Postad 11 Maj , 2010 Syns ju väldigt tydligt att det är grått tyg i två toner och brunt innan. Klart snyggare och när du inte har betalat för det, höjer det ju onekligen värdet på din båt som beg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammamoto250 2 Postad 11 Maj , 2010 japp det gör det och jag har ju det gammla kvar. jag tycker det var snyggt att dom har använt två toner av grått och sen är ju grått lite mer tidlöst en brunt. Båda är snyggt tycker jag men båten ser ljusare och trevligare ut med grått Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser