kjellebilder 0 Postad 30 April , 2010 Hej är det fler som har problem att komma in i Motorbåt forumet, för mig har det varit så i ett par dagar. Funkar att titta på ett ämne men när jag ska gå tiilbaka med bakåt tangenten står det ###TITLE REPLACE### på fliken och sen ser jag bara några ämnen. Då får jag logga ut och sen logga in igen åsså funkar det ett tag, å sen skiter det sig . Lite irriterande. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Toba 0 Postad 30 April , 2010 Har märkt detsamma. Det hjälper (en stund i alla fall) om man laddar sidan på nytt (refresh) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 30 April , 2010 Samma för mig! Det var så för något halvår/ år sedan, det gjordes någon justering sedan funkade det igen. Hoppas någon kunnig dyker upp och ordnar det hela. Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 237 Postad 30 April , 2010 Anmäler mitt eget inlägg så kanske admin hittar hit! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
siteadmin 52 Postad 4 Maj , 2010 Hej, Vi har jobbat och åtgärdat detta felet i helgen så nu hoppas jag att allt skall funka igen. Soliga hälsningar Lena Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 4 Maj , 2010 Tack bra jobbat! Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser