Gå till innehåll
torsdag 13 februari 2025
didde_pil

Kul nästan jämt!!

Rekommendera Poster

Blir så trött!!! Hade beställt orginal dekaler till min motor, så ringer dom och säger att det inte går att få tag på dom ca en vecka senare! Jag som har skrapat rent hela kåpan! Jätte kul. Så nu står jag här utan dekaler. Gick tydligen inte att få tag på såna i sverige längre. Så är det nån som har en motorkåpa till en Yamaha 115 V4 -91 med orginaldekaler på, så hojta till!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vet iofs inte hur din dekal ser ut, men om det är Yamaha i vit text så har ju dekaltrim.nu sådana som ser likadana ut för MC. Kanske du kan använda sådana.

Per

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

tack för tipset, men vill ha orginaldekalen. Tycker att det är snyggare än att bara skriva t ex Yamaha. Gillar när utombordare är i orginalskickGlad

post-10013037-1394236331,3447_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

fick ett svar. Dekalerna är inte tillgängliga från Yamaha längre. Så jag får väl försöka hitta en ny kåpa då:(

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har tidigare beställt utgångna dekaler av företag som kan skära ut efter foto.

Jag använde mig av Bålsta Original (order@balstaoriginal.se) om gör dekaler och skyltar.
Men du kan förmodligen använda dig av något liknande företag i din närhet. Kommer ihåg att de ville ha bilden i något udda format. Annars var det inga problem. Kan ju vara värt ett försök ?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Den som finns på din motor på bilden, finns ju på dekaltrim.nu bland dekaler för motorkåpor.

Längst ner bland de olika dekalerna.  Eller vad är skillnaden?? Kanske för liten men då kanske de kan dra upp den i storlek till dig eftersom den måste finnas i deras databas.

http://www.dekaltrim.nu/search_prod_list.asp?maingroup=A2Båt&secondgroup=Motorkåpor

Senast ändrad av oceanis | 29 april 2010 | 09:10

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...