didde_pil 0 Postad 28 April , 2010 Blir så trött!!! Hade beställt orginal dekaler till min motor, så ringer dom och säger att det inte går att få tag på dom ca en vecka senare! Jag som har skrapat rent hela kåpan! Jätte kul. Så nu står jag här utan dekaler. Gick tydligen inte att få tag på såna i sverige längre. Så är det nån som har en motorkåpa till en Yamaha 115 V4 -91 med orginaldekaler på, så hojta till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oceanis 2 Postad 28 April , 2010 Vet iofs inte hur din dekal ser ut, men om det är Yamaha i vit text så har ju dekaltrim.nu sådana som ser likadana ut för MC. Kanske du kan använda sådana. Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
didde_pil 0 Postad 28 April , 2010 tack för tipset, men vill ha orginaldekalen. Tycker att det är snyggare än att bara skriva t ex Yamaha. Gillar när utombordare är i orginalskick Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jan_af_lisoe 188 Postad 28 April , 2010 Kolla på detta forum: http://www.yamahaoutboardparts.com/forum2/ och berätta hur det gått. Vad heter dekal på engelska, förresten, är det sticker eller något annat ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
didde_pil 0 Postad 29 April , 2010 fick ett svar. Dekalerna är inte tillgängliga från Yamaha längre. Så jag får väl försöka hitta en ny kåpa då Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Reine 0 Postad 29 April , 2010 Har tidigare beställt utgångna dekaler av företag som kan skära ut efter foto. Jag använde mig av Bålsta Original (order@balstaoriginal.se) om gör dekaler och skyltar. Men du kan förmodligen använda dig av något liknande företag i din närhet. Kommer ihåg att de ville ha bilden i något udda format. Annars var det inga problem. Kan ju vara värt ett försök ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oceanis 2 Postad 29 April , 2010 Den som finns på din motor på bilden, finns ju på dekaltrim.nu bland dekaler för motorkåpor. Längst ner bland de olika dekalerna. Eller vad är skillnaden?? Kanske för liten men då kanske de kan dra upp den i storlek till dig eftersom den måste finnas i deras databas. http://www.dekaltrim.nu/search_prod_list.asp?maingroup=A2Båt&secondgroup=Motorkåpor Senast ändrad av oceanis | 29 april 2010 | 09:10 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser