denne 1 Postad 27 April , 2010 Hej vad kostar det i er hamn med el å hur många watt kan ni ta ut ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 27 April , 2010 Gratis ingår i avgiften. Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 27 April , 2010 Ingår i avgiften till klubben. Man får använda efter förstånd, alla kan inte ta ut max samtidigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eken 5 Postad 27 April , 2010 Samma här...Ingår i avgiften Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
denne 1 Postad 27 April , 2010 Ok ja för jag har instalerat landström med laddare... Fick tag i tösen i hamnen precis å hon sa att det även hos oss ingick ström till att ladda batterier.. Hmm undras då om jag kan tex använda min kaffekokare 230 V 650 watt tar den ? För kaffe måste man ju ha ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 27 April , 2010 Du kan nog köra kaffekokaren de minuter den tar på sig. Att ha ett värmeelement på 1-2 kilowatt stående veckor i sträck är däremot dålig stil. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser