Vange80 0 Postad 26 April , 2010 Hej! Jag har aldrig tidigare köpt en båt ny, eftersom jag anser det vara en rätt dålig affär. Nu är det dock så att jag är spekulant på en modell som inte funnits tidigare år (Silver Shark 580DC - nya modellen), så därför funderar jag på att slå till Min fråga är nu om det är möjligt att pruta när man köper nytt, brukar det gå till så? Jag tänkte, förutom båten, välja lite tillval såsom infälld GPS, kapell, trimplan o s v. Tacksam för tips! Vänliga hälsningar, Niklas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CastorTroy 4 Postad 26 April , 2010 Tror du är inne på rätt linje, brukar vara mkt lättare att pruta med diverse tillbehör, varför inte en trailer kanske? Ett renköp utan inbyte och annat trassel brukar ju vara en attraktiv kund. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vange80 0 Postad 26 April , 2010 Okej, tack för tipset, det kanske är så att man är rätt attraktiv om man ska köpa rakt av...jag kan väl satsa på att inte försöka göra åt nybåtspriset utan få ett bra paketpris för allt jag vill få med istället. Någon annan som har pruterfarenheter vid nybåtsköp? /Niklas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AnteKba 0 Postad 26 April , 2010 Har köpt 2 nya båtar de senate 2 åren, brukar gå bra att pruta några % samt att få med en del tillbehör. Iaf mina erfarenheter.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser