Lasse_W 0 Postad 25 April , 2010 Hur många med mig har fått j.....t ont i axlarna även denna vårutrustning.Jag vill snart börja gråta. Men belöningen kommer snart, hoppas jag. Mvh Latte liten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Edestig 1 Postad 25 April , 2010 Jag har hittat muskler som jag inte trodde att jag hade ...... om det är svar på din fråga? Men å andra sidan hittar jag dessa muskler varje år vi den här tiden ... undra vad det beror på? Och vart tar dom vägen sen? Är det dom som samlas runt magen tro? Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LadyAnnila 2 Postad 25 April , 2010 Hade det bara varit dom musklerna hade jag varit glad Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 137 Postad 26 April , 2010 Belöningen är en skön båtsäsong, exempelvis när man sitter och tittar på solnedgången på en klippa i skärgården... Eller när går ut en stilla morgon för en fisketur eller ötur...då glömmer man lätt slitet man har haft vid vårrustningen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser