full_speed_ahead 1 Postad 25 April , 2010 Har startat en grupp på facebook för alla er som äger selcobåtar samt er som gillar sportbåtar från 60 & 70-talet. Välkommen! http://www.facebook.com/topic.php?topic=24&post=28&uid=105278432848661#!/group.php?gid=105278432848661 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
full_speed_ahead 1 Postad 27 April , 2010 Hmmm, många som är inne och kikar, men bara en som blivit medlem?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kjellebilder 0 Postad 27 April , 2010 Nu ska jag sticka ut hakan en bit... Varför ska det alltid startas en Facebook grupp för allting? Är medlem i Coronetklubben där vi har ett eget bryggsnack som bara handlar om våra båtar m.m Man kan ställa frågor om allt som handlar om Coroneter, där har nån startat en Facebook grupp, suprise! På vår klubbsida går diskussionerna heta ang gruppen, problemet är (tycker man) att man sprider info som man vill ha tag i till en massa forum, och till slut har man 10 olika ställen för att leta info om sin båt. Och den tiden har inte jag. Räcker med att vara Blockoholic & MGholic! Inget personligt mot din grupp, men många grupper blir det.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Allard87 0 Postad 27 April , 2010 Man kanske skulle gå med Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Svwerker 0 Postad 28 April , 2010 Jag skulle nog gå med, om jag inte var allergisk mot FB. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
full_speed_ahead 1 Postad 28 April , 2010 Att det blev just Facebook är väl ren bekvämlighet, eftersom jag för tillfället inte känner att starta en egen hemsida ligger så högt upp på listan, har ju en pågående renovering av min egen selco-båt... Men kanske längre fram så skapar jag en hemsida! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser