Johan_HR 0 Postad 24 April , 2010 Täckte idag av min HR 435 för att förbereda den för säsongen. Dock så upptäckte jag stora gröna fläckar längs hela relingslisten på babord sida, som inte fanns där i höstas. Det underliga är att fläckarna endast finns på babordsidan, och inte på styrbord. Desutom har båten stått inne hela vintern, så den kan inte ha tagit skada av vädret. Finns det någon som vet vad detta kan bero på, eller borde man kontakta HR eftersom det fortfarande finns garanti kvar? Senast ändrad av Johan_HR | 24 april 2010 | 19:10 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
newnoseharbour 0 Postad 24 April , 2010 Foto? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Johan_HR 0 Postad 24 April , 2010 Relingslisten på babord sida sedd uppifrån Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Johan_HR 0 Postad 24 April , 2010 Styrbordsidan utan fläckar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
djivbento 0 Postad 24 April , 2010 Hmm... skumt, du höll inte på med några starkare renjörings vätskor innan du ställde den för vinterförvaring?? Tänkte ifall du har råkat stänka lite i ovetskap? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
newnoseharbour 0 Postad 24 April , 2010 Ser ju sjukt ut! Och det är bara relingslisten på ena sidan som har drabbats? Inga fläckar på båten i övrigt....?? Mitt råd är att snacka med HR. Det verkar vara någon form av fabrikationsfel på ena relingslisten.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
df90 14 Postad 25 April , 2010 Eftersom båten förvarats inomhus och du har garanti kvar så bör du helt klart kontakta återförsäljaren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser