Niclas78 0 Postad 22 April , 2010 Fick bild på körkapellet på min Larson 180 Sport som jag beställde inför denna säsong. Blev faktiskt mycket bättre än jag hade förväntat mig Senast ändrad av Niclas78 | 22 april 2010 | 22:38 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Niclas78 0 Postad 22 April , 2010 En bild till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wilderwein 2 Postad 22 April , 2010 Ser fint ut! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mark77 0 Postad 23 April , 2010 Varför så jäkla högt? Är det gjort med Bimini toppens bågar eller?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wilderwein 2 Postad 23 April , 2010 Han vill ju kunna stå och köra, antar jag. inte dumt alls. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mark77 0 Postad 23 April , 2010 Har lite svårt att tro att man ryms att stå och köra under det, det lutar ju kraftigt bakåt just där man står.. Jag kritiserar inte, jag undrar bara Fördelen är väl att man kan röra sig under det utan att behöva krypa omkring ?? Senast ändrad av Mark77 | 23 april 2010 | 19:45 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Niclas78 0 Postad 23 April , 2010 Om jag ska vara helt ärlig så har jag inte varit inne i båten efter kapellmontering Fast jag tror inte att det är full ståhöjd för mig (187cm). Från början skulle jag ha ett bra solskydd när man ligger ute en hel dag så man har möjlighet till skugga men det blev ett helt kapell istället. Det går ju att ta bort sidorna & hela bakstycket & även framrutorna och man kan ju ta ner alltihop med om så önskas Det viktigaste av allt är att frun är nöjd iaf haha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser