Ebbersten 0 Postad 22 April , 2010 Hallå Någon som har någon bra ide på vart man kan hyra ett ställe för att parkera en 2t trailer under sommarhalvåret i sthlms området? pga jag får inte ha den kvar på klubben under sommaren. Önskemålet hade varit att kunna ha den på ett ställe där man kan komma åt den när man själv vill, typ att jag skulle kunna ta upp båten på torsdag för att åka iväg tidigt en lördag morgon för att åka iväg och fiska. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 22 April , 2010 Det är väl gott om plats på Arlanda och Bromma flygplats....kunde inte låta bli eftersom du lagt inlägget i dösnack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 207 Postad 30 April , 2010 Kanske en heeeeelt vild och galen idé, men... Tja, här kommer den..! *puh* Kan du inte hyra ett garage i närheten där du bor och ha den i? Jag vet, det låter CRAZY, men det kan fungera! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 30 April , 2010 Ajajajaj, nu gör du livet lite väl enkelt, vad skall vi med ett marint forum till om saker och ting vore så enkla som du tror? Senast ändrad av Westfjord26 | 30 april 2010 | 22:46 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 6 Maj , 2010 jag har monterat en vinch på taknocken på huset som jag vinchar upp den med. Då hänger den fint på kortsidan av huset. Ett tips är att ta två spännband och spänna i nederkant. I annat fall blir det ett besvärande ljud när vinden dunkar den mot fasaden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JuggeM 1 Postad 7 Maj , 2010 Dränk den, göm den sedan under båten. Ingen letar väl där och hyran ingår i båtplatsen, perfekt. /Jugge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 7 Maj , 2010 Sälj den efter sjösättning och köp en ny på hösten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 11 Maj , 2010 Har du ingen vinch på trailern? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wall-E 1 Postad 21 Maj , 2010 Köp en andrabåt och ställ på trailern, så kan du använda ekipaget som husvagn på sommaren! Edit: lade till ordet du Senast ändrad av Wall-E | 21 maj 2010 | 21:14 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wall-E 1 Postad 21 Maj , 2010 Husvagnar kan man hyra ut hela sommaren.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 21 Maj , 2010 Wall-e jag tror du återuppvunnet husvagnsbåten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wall-E 1 Postad 22 Maj , 2010 Sitter hjulen kvar när du har den i sjön? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 22 Maj , 2010 Nej hjulen sittter på trailern men när jag handlade min tänkte jag sätta hjul på den och fick även klartecken att rega in den som eu husvagn 80 km obromsad men ev skulle jag åka på parkeringsbroms krav fast eu husvagnar slipper detta men jag föreslog att ankaret kunde döpas om till parkeringsbroms eftersom reglerna säger att p-bromsen ska kunna angöras vid stillastående och hålla farkosten/fordonet på plats, jag tolkade besiktningsmannen som att det skulle kunna gå för sig. Husvagnsbåtar med hjul fanns förr tex Caraboat. såldes en riktigt fräsch caraboat härrom året på blocket och med orginal inombordaren lombardi Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser