christoferrosengren 0 Postad 21 April , 2010 Hej! Eftersom inga tester av Finnmaster 5700wa har publicerats på svenska har jag vänt mig till Finn-Marin som skickat mig två omfattande tester på finska. Finns det någon finskspråkig medlem på forumet som skulle tycka det va kul att hjälpa mig översätta dessa till svenska? Är väldigt frustrerande att inte förstå.. :-) Mvh Christofer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jiell 4 Postad 21 April , 2010 funkar inte google översättning? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jiell 4 Postad 21 April , 2010 Hei!Koska testejä Finnmaster 5700wa on julkaistu ruotsiksi, minä käännyin Finn-Marin on lähettänyt minulle kaksi kattavaa testiä suomeksi. Onko suomalainen jäsen tällä foorumilla jotka olisivat sitä mieltä, että oli hauskaa auttaa minua kääntämään nämä ruotsiksi? On erittäin turhauttavaa ei ymmärrä ..Vilpittömästi Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
christoferrosengren 0 Postad 21 April , 2010 Det blir rätt yxig text och dåligt språk men visst funkar det om man letar efter specifik fakta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Toba 0 Postad 22 April , 2010 Hej! Första inlägget! Tack för ett informativt forum i (oftast) positiv anda! Jag har följt med ett tag och tänkte att nu är det min tur att dra mitt strå till stacken. Christofer, mejla testerna och din tel.nr så kan jag översätta det mest väsentliga. Mvh, Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser