wohlfie 0 Postad 15 April , 2010 Ska måla golvet i båten och vet inte helt vad jag ska ha.. man kommer ju stå en hel del på golvet eftersom det är en fiske båt. Har spaan på många olika sorters färger. o vill inte ha blank så sol ljus stuttsar. Kolla på dena färg Lackfärg toplac den är inte 2-komp men är färgen dålig kommer det slitas bort snabbt??? eller vnner jag mer på köpa 2-komp färg o måla hela inner båten med?? Golv, sittplats, samt sidor. Någon som har tips på färg??? Vill inte ha hel vit, lite mer mörk vit. Vad nu den färgen heter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 16 April , 2010 Har du glömt bort att du redan frågat om detta? http://www.maringuiden.se/forum/;thread=339592 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wohlfie 0 Postad 17 April , 2010 Stämmer att jag har frågat.. men hitta inte tillbaka till mitt inlägg.. O det får bli 2-komp invändigt verkar vara det som rekommenderas. Utsidan av båten, om det är så att fiverväv syns, är det gelcoat filler man ska köra med??? Eller går det med vanlig glasfiber spackel? Senast ändrad av wohlfie | 17 april 2010 | 22:16 Senast ändrad av wohlfie | 17 april 2010 | 22:16 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser