kema 0 Postad 15 April , 2010 Är det någon som varit ute och fiskat något än, vad fick ni? Tänkte dra ut till Fladen nästa helg och kolla läget, något beroende på väder och vind. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 15 April , 2010 Gäddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 15 April , 2010 Inget isen ligger kvar än Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ahaa 2 Postad 15 April , 2010 Vart ligger Fladen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 15 April , 2010 Finns flera Fladen men troligtvis menar han Fladen utanför Varberg på västkusten.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kema 0 Postad 15 April , 2010 Helt riktigt, det är fladen utanför varberg (bua) jag syftar på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kennan423 0 Postad 20 April , 2010 Gädda, drog mina 2 första jerkgäddor för i år i söndags, dock inga storlekar en på 3,2 och en på 5,5. va ute en timme och fick upp 2 tappade 2 och hade ett flertal följen, södervända vassar/vikar finns det gott om gädda, helst i en ny vik(översvämmade områden där det vanligtvis brukar vara land/gräs/buskar) där är det full aktivitet Skit fiske på er. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
K_Haddock 45 Postad 23 April , 2010 Det har precis sköljt så nu åker öringsgarnen i. Havsöring. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
outdoorboy81 0 Postad 2 Juli , 2010 STRÖMMING!!! ska ut med dottern(4år) och fiska lite Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2taktochel 3 Postad 2 Juli , 2010 Fiskade efter torsk igår, men fick bara simpor och någon strömming. Goda mackor och öl samt fint väder räddade dagen trots det skrala fisket. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
K_Haddock 45 Postad 2 Juli , 2010 Strömming, jo lite grand. Men nu börjar siken komma in, den följer strömmingen och äter gott på den leken. Siken är bäst nu och fram till augusti. Leksik är inget att äta. Förutom det så finns det havsöring, och en och annan lax. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2taktochel 3 Postad 2 Juli , 2010 Var hittar du siken? I ytterskärgården? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 3 Juli , 2010 Ä väl ingen fiskare själv - men. Är det ingen som hört talas om en fisk som kallas Makrill. Det är ju den fisken som finns i stora mängder och som är aktuell just nu. Vad jag har förstått får man en hel del just nu. Det är ju den enda fisken jag nån sällsynt gång brukar fiska. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
K_Haddock 45 Postad 3 Juli , 2010 Siken finns lite överallt nu. Brukar hålla till i vikar. Hälsingekusten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser