Gå till innehåll
onsdag 06 november 2024
PeterSWE

Tryckknappar till fönsterlisten.

Rekommendera Poster

Hej!

Jag letar efter tryckknappar som jag ska fästa i överkanten runtom min fönster list till campingkapellet. Fönsterlistens överkant har ett spår som för glidmuttrar, har kollat på alla båttillbehörsfirmor och kapell firmor som jag hittat på nätet men inte hittat en ”färdig” lösning. Någon som har hittat en lösning och kan hänvisa till något inköpsställe?

Annars får det bli vanliga tryckknappar med M gängad skruv, och egentillverkade glidmuttrar. Båten som det ska sitta på är en SeaRay 240 Sundancer.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Här hänger jag oxå på, har letat efter precis samma sak till min 250 SD (hatar den där jä...la gummilisten)! Har hört att någon popnitat dit knapparna direkt i spåret utan att behöva borra hål men vet inte om det fungerar, ska kolla upp det i helgen.

/Perra

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

finns att köpa o inte dyrt heller,tror jag köpte mina på seaside.nu till min four winns/peder

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag hänger också med på denna. Har själv en 240 SD och blir mer än gärna av med gummilisten om det finns något smidigt system. Det vi hittar kan vi väl posta här så alla har nytta av det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har kollat runt på Seaside.nu men kan inte hitta den tryckknappen jag söker, någon som kan tala om vart på sidan jag kan hitta tryckknappen jag letar efter, tack.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

klicka på kapellbågar o beslag sedan på bilden så ser du vad dom har nr 79 tror jag,sen är det bara maila el ringa!!!!!finns två stl på dessa beslag/peder

obs ostersjokompaniet.se

har dessa med!!!!

Senast ändrad av pedergina | 15 april 2010 | 17:37

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag är nog trög men jag kan verkligen inte hitta vilka det är som skulle kunna passa till detta ändamål. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej .

Har själv en US båt och på den sitter samma typ av knappar. Prata med inportören av Glastron eller Sea ray ev någon av de andra som inporterar amerikanska båtar.

Mvh Kurran

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...