tedlarsson 0 Postad 10 April , 2010 Idag åkte båten i för första gången. ÄNTLIGEN ingen is i sikte. Plats Skaftet(Västervik). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
akehudik 0 Postad 10 April , 2010 Måste erskänna nu blev jag avundsjuk. Här är det is fortfarande, får nog vänta någon vecka till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 10 April , 2010 Är också avundsjuk... men var nere i min hamn nu i eftermiddags och kände på isen. Den är alldeles mör och gick jättelätt att bryta sönder fast den var flera centemeter tjock.. nu dröjer det inte länge förräns det är isfritt.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tedlarsson 0 Postad 10 April , 2010 Det går fort nu det lovar jag.. Men fisket var skit, 2 små ynka gäddor på 11 timmar... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TiWi 0 Postad 10 April , 2010 Fina dagar! Idag åkte båten upp för genomgång efter vintern! ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser